poniedziałek, 25 kwietnia 2011

O mnie

   Na początku wypadałoby się przedstawić. Uważam jednak, iż nie jest to konieczne. Ważne jest chyba to jak piszę, a nie kim jestem. Mogłabym powiedzieć, że mieszkam w Polsce, województwie podlaskim, mieście Białystok, ale to będą tylko dane, które w zasadzie nie mówią niczego o mnie. 
   Lubię czytać książki i od kiedy pamiętam moja mama mówiła, że gdybym przykładała się do fizyki tak samo jak do powieści, to miałabym najlepsze oceny. Może rzeczywiście tak by było, nie wiem. Mogę jeszcze sprawdzić, ale nie potrafię nie otwierać książek. Tak więc kiedyś, po przeczytaniu kolejnej nudnej pozycji z fantasy, powiedziałam sobie, że nawet ja mogłabym napisać coś lepszego. Swojego pomysłu nie zrealizowałam od razu, ale po pewnym czasie. Niedawno zaczęłam pisać opowiadanie i to głównie na nim będzie skupiał się ten blog.
   Nie jestem pisarką i z pewnością na początku będę miała mnóstwo błędów. W związku z tym, że dopiero zaczynam nie oczekuję, że każdemu spodoba się to, co piszę. I mam nadzieję, że będziecie wytykali mi każde potknięcie. Wiem, jestem sadystką, bo sama się o to proszę. Wierzę jednak, że dzięki waszym poradom będę potrafiła tworzyć coraz to lepsze opowiadania.
   Rozdziały będą znajdować się na moim chomiku i ten blog powstał głównie dla osób posiadających tam konto. Jeżeli ktoś chciałby przeczytać to, co piszę to może poprosić mnie o adres, gdzie znajdują się rozdziały w komentarzu. Pragnę jednak zaznaczyć, że nie chcę aby opowiadanie to trafiło do każdego. Niektórzy mogliby to wykorzystać i podawać je jako swoje własne. Jeżeli jesteś człowiekiem, który to zamierza, musisz wiedzieć, że będę broniła każdego słowa niczym lwica. To tak na marginesie. Dziękuję za uwagę.


- I.F.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz